poniedziałek, 11 kwietnia 2011

Gotowi do bloga... start!

Witam na moim pierwszym blogu. ;)

Blog dedykuję mojej dziewczynie, która czasem nie rozumie mnie i moich "dziwnych" zainteresowań. Zapewne zapytacie jakie to ja mam dziwne zainteresowania? Ano takie jakim będzie główny temat bloga.
Ścieki, Szambo i Przydomowe oczyszczalnie ścieków, zwłaszcza przydomowe oczyszczalni ścieków będą tematem tego bloga. Zapraszam do czytania, i dzielenia się opiniami. Mam nadzieję, że blog się spodoba i, że uda mi się przekazać kilka cennych informacji na ten właśnie temat.

4 komentarze:

  1. W sumie ja Ciebie rozumiem gdyż odpowiednia instalacja wodna i kanalizacyjna jest bardzo ważna. Ja również dość długo zastanawiałem się nad tym jaką pompę do zasilania domu wybrać https://www.dostudni.pl/jaka-kupic-pompe-do-zasilania-domu-jednorodzinnego,b21.html no i w końcu udało mi się wybrać odpowiednią.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super napisane. Jestem pod wielkim wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko to co jest związane z instalacjami wodnymi i kanalizacyjnymi jest na pewno bardzo ważne i ja jeszcze muszę powiedzieć, że również bardzo ciekawą sprawą jest to aby wiedzieć także kogo do takich prac wzywać. Muszę przyznać, że ja korzystam z usług https://hydraulikon.pl/ i jestem z nich bardzo zadowolony.

    OdpowiedzUsuń